Koninklijke Utermöhlen NV lanceert nieuwe websites
De corporate website van Koninklijke Utermöhlen NV en de drie websites van de merken HeltiQ, ByeBites en Utermöhlen hebben sinds kort een nieuwe uitstraling. Met de lancering van deze vier nieuwe websites voldoet Koninklijke Utermöhlen NV aan de hedendaagse technologieën, gebruikersgemakken en klanten- en consumentenverwachtingen.
De nieuwe websites zijn volledig toegankelijk via smartphone en tablet en beschikken over een taalswitch mogelijkheid naar het Nederlands, Engels, Duits, simplefied Chinees en traditional Chinees voor de ruim 57 buitenlandse landen waar Koninklijke Utermöhlen NV zijn producten aan levert.
Daarnaast hebben de websites van de merken HeltiQ en ByeBites een meer adviserende rol gekregen waarbij een passende productoplossing wordt getoond en is de inhoud afgestemd op een goede vindbaarheid via de zoekmachines. De automatische nieuwsbriefmodule maakt het tevens mogelijk om zowel klanten als consumenten te informeren over de producten doordat zij zich kunnen aanmelden voor de e-mailnieuwsbrief. Ondanks dat de nieuwe websites nu zijn gelanceerd zullen deze voortdurend in beweging blijven en zal Koninklijke Utermöhlen NV de inhoud voortdurend aanpassen en uitbreiden met nieuwsitems, nieuwe ontwikkelingen, nieuwe adviezen en nieuw beeld- en videomateriaal.
Koninklijke Utermöhlen NV werd in 1880 opgericht en is van oudsher een bekende naam in de wondverzorging. Het bedrijf werd nationaal en internationaal bekend toen het in 1901 het snelverband uitvond. Een innovatie die het snel verbinden van hevig bloedende (schot)wonden mogelijk maakte en daardoor vele soldaten levens redde tijdens de toen gevoerde oorlogen. Door deze levensreddende innovatie werd het bedrijf door Koningin Wilhelmina onderscheiden met het predicaat ‘Koninklijk’ waar het tot op heden nog steeds over beschikt.
Tegenwoordig is het bedrijf breder georiënteerd en levert Koninklijke Utermöhlen NV naast de wondverzorgingsproducten onder het Utermöhlen professional merk tevens wondzorg-, kraamzorg, insecten- en zelfzorgoplossingen voor kleine ongemakken op of aan de huid onder de consumentenmerken HeltiQ en ByeBites.
Bezoek de Koninklijke Utermöhlen corporate website op: www.utermohlen.nl of bekijk de merken websites op www.heltiq.nl, www.byebites.nl en www.utermohlenprofessioneel.nl.