Sunday’s nu ook als shop-in-shop concept

Samenwerking gestart met Etos in Leersum

sundaysSinds kort heeft franchiseketen Sunday’s voor het eerst ook een shop-in-shop zonnestudio in de Etos in Leersum geopend. Een gedeelte van de Etos is helemaal ingericht in Sunday’s stijl en heeft een aparte balie. Met ca. 8.000 inwoners voldoet het volume van 3 zonnebanken aan de behoefte terwijl het een aardige bijverdienste oplevert.

Zowel directeur Rob Bontje als de Leersumse ondernemer Klaas Jan Koelewijn zijn enthousiast over de samenwerking. Bontje ziet een goede match met het drogisterijconcept: “Beide concepten draaien om uiterlijk en verzorging, en het Sunday’s concept blijft goed overeind door de ruimtelijke indeling.”

Ook Koelewijn is blij dat hij een extra service kan bieden in het dorp. “Klanten reageren enthousiast op het feit dat er ineens een professionele zonnestudio op fietsafstand is en combineren een boodschap met een kwartiertje zonnen of andersom”, aldus de tevreden ondernemer.

Dit verruimt de mogelijkheden voor meer ondernemers in kleine vestigingsplaatsen. Mits een goede match kunnen twee concepten elkaar zo goed versterken en kan een bestaand concept meer leven in worden geblazen.


Over Sunday’s
Sunday’s werd in 2000 opgericht en is de enige landelijke keten van zonnestudio’s in Nederland. Verantwoord zonnen staat bij Sunday’s voorop. Zo is de Europese norm voor maximale stralingssterkte een vast onderdeel van de bedrijfsvoering en is er een eigen opleidingscentrum dat de 500 personeelsleden van de 62 franchisevestigingen de vereiste kennis bijbrengt. Daarnaast heeft Sunday’s een speciaal huidanalyse-apparaat ontwikkeld waarmee het huidtype in enkele seconden kan worden vastgesteld. Op basis van het huidtype kan vervolgens een verantwoord zonadvies worden gegeven. Meer informatie vind je op www.sundays.nl en op de facebookpagina: facebook.com/sundays4all

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *