Etos valt in de prijzen bij productverkiezingen
Mooi nieuws voor Etos: de drogisterij is met maar liefst 9 producten en productlijnen in de prijzen gevallen bij de Gekozen Huismerk van het Jaar-verkiezing en de Product van het Jaar-verkiezing. Bij beide verkiezingen bepaalt de consument welke producten zich ‘de beste’ mogen noemen.
“Bij Etos maken we je goed voelen en er goed uitzien bereikbaar voor iedereen. Het is geweldig om te zien dat consumenten dit voelen en waarderen”, aldus Lynne van Gessel, Commercieel Directeur bij Etos. “Etos heeft alles in huis om je van binnen én van buiten goed te voelen. We willen mensen helpen het beste uit zichzelf te halen met een uitgebreid en toegankelijk assortiment. Dat we met maar liefst negen producten in de prijzen zijn gevallen bij deze belangrijke verkiezingen, zie ik als een enorme waardering voor al het moois dat Etos te bieden heeft”.
Beste Product van het Jaar
De Beste Product van het Jaar-verkiezing is de grootste productverkiezing van Nederland. Etos is bij drie competitieve categorieën in de prijzen gevallen. In de categorie Babyverzorging viel Etos in de prijzen met de Etos Baby Lotion Doekjes Sensitive Plasticvrij. In de categorieën Gezichtsverzorging en Schoonheidsproducten vielen de Etos 24h Hydra Moisturizing Day Cream SPF 30 en de Etos Fixing Spray in de prijzen.
Gekozen Huismerkproduct van het Jaar
Bij de Gekozen Huismerkproduct van het Jaar-verkiezing vielen onder andere de nieuwe Etos billendoekjes en de Babyvoeding Geit en Extra Care in de prijzen. Consumenten spraken ook hun waardering uit voor nieuwkomers in het assortiment, zoals de hervulbare Douchegels en de vernieuwde Q10 gezichtverzorging en het intiem-assortiment, met condooms en glijmiddel.