BLUE WELLNESS BEREIKT VIJFJARIGE MIJLPAAL IN GEZONDHEID EN WELZIJN 

Dit jaar bestaat BLUE Wellness , Spa en Beauty 5 jaar! BLUE is het wellnessconcept van Fletcher Hotels, dat bestaat uit diverse wellness-, spa- & beautylocaties en een eigen productlijn. Wat ooit begon met drie BLUE locaties is inmiddels uitgegroeid tot vijf luxe resorts, één wellness, twee kleinschalige spa’s én één beautysalon. Uiteraard een mijlpaal voor Fletcher, iets wat ze met de gasten willen vieren. Daarom zullen er een aantal acties worden gelanceerd.

Het verhaal van BLUE
BLUE is opgericht om (hotel)gasten te voorzien van luxe wellnessfaciliteiten en behandelingen, die ervoor zorgen dat ze volledig tot rust kunnen komen. “Sinds de start van BLUE in 2019 zijn we in locaties gegroeid, maar ook als merk. Doordat we onderdeel zijn van Fletcher Hotels hebben we de mogelijkheid gekregen om onze naamsbekendheid te vergroten, maar ook ons product te verruimen met onder andere de BLUE Collection productlijn. Het ontzettend grote bereik van Fletcher én natuurlijk ook ons eigen marketingbeleid bij BLUE zorgt ervoor dat we jaarlijks steeds meer gasten mogen ontvangen. Onze kracht is dat je bij iedere locatie de mogelijkheid hebt om te blijven overnachten. Dat is pas ontspannen.” aldus Pim Giesbers – manager BLUE Wellness | Spa | Beauty.

BLUE is begonnen met drie wellnessresorts: in Leiden (het hoogstgelegen wellnessresort van Nederland), in Zuid-Limburge Sittard en in het Brabantse Helmond. Later werd dit aangevuld met nog twee luxe resorts, één gelegen aan de kust in Zeeland en de ander net onder de rook van Nijmegen in Mill. Ook volgden er één kleinschalige wellnesslocatie in Bergen op Zoom en twee BLUE Spa’s, in het Brabantse Etten-Leur en in het Zeeuwse Burgh-Haamstede. Tot slot nog een BLUE Beauty in het noorden van ons land, in het Drentse Exloo.

Naast de BLUE locaties is de BLUE Collection ook een groot succes. De BLUE Collection bestaat uit een grote reeks body- en homeproducten waaronder showergel, shampoo, handsoap, bodylotion, bodyscrub, body oil, handcrème, geurstokjes en roomspray. De productlijn is in alle Fletcher hotels te koop, dispensers in de hele keten zijn voorzien van deze lijn én de producten zijn online te koop via de Fletcher Fanshop.

5 jaar BLUE Wellness, Spa en Beauty
Wie jarig is trakteert, daarom biedt BLUE vanaf morgen diverse acties aan. Allereerst kunnen gasten van 18 april t/m 20 mei 2024 profiteren van een entree deal die in totaal 5 tickets bevat. Bij aankoop van 2 entree tickets ontvangt de gast 3 extra entree tickets gratis!

Daarnaast bevindt zich bij iedere BLUE locatie een Fletcher Wellnesshotel. Daarom is er ook een mooi jubileum arrangement samengesteld. Hierbij krijgen de gasten een feestelijk ontvangst met een glas Fletcher’s Bubbels. Verder bestaat het arrangement uit een overnachting met een uitgebreid ontbijt en een dagentree bij alle BLUE locaties van 10:00 tot 22:30 uur. Deze actie zal lopen van 18 april t/m 31 december 2024.

Luxe en ontspanning voor iedereen
Jaarlijks brengen ongeveer 375.000 gasten een bezoek aan één van onze BLUE locaties. Iets waar BLUE zich met name in onderscheidt zijn de prijzen. “Bij BLUE kan iedere gast komen ontspannen, ook de mensen die een wat kleinere portemonnee hebben. Eigenlijk sluit dat perfect aan op de manier hoe Fletcher zich in de markt zet.” Aldus Pim Giesbers, om te vervolgen “Daarnaast proberen we, zoals met de nieuwste AYAVAYA cabines, onze gasten te verrassen met nieuwe dingen.” De AYAVAYA-cabine brengt je in een diepe meditatieve staat door middel van Shirodhara hoofdbehandeling, geluidstherapie, aromatherapie en lichttherapie. Een wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat mensen met stress-gerelateerde problemen succesvol zijn behandeld door de AYAVAYA-cabine. Een mooie nieuwe aanwinst voor BLUE dus.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *