Etos bezorgt iedereen een stralende herfst
Start Herfstcampagne ‘Mooi voor de Herfst, Mooi van Etos’
Het is een bekend gevoel: ineens is het september en worden de dagen steeds korter, kouder en natter. Om ervoor te zorgen dat mensen zich ook tijdens de herfst energiek, vitaal en gezond blijven voelen, lanceert Etos de campagne ‘Mooi voor de Herfst’.
“Na een zomerse periode moeten onze klanten vaak weer even wennen aan het herfstweer. Met onze producten kunnen mensen ervoor zorgen dat zij goed in hun vel zitten, ook in de herfst als dat soms net wat moeilijker lijkt. We zijn er voor je, met advies, vitaminen en de nieuwste herfstkleuren van de hipste make-up merken. De campagne richt zich daarmee ook op mensen die juist helemaal opbloeien van het herfstweer”, aldus Petra Bremer, director marketing bij Etos.
Herfstproducten in het zonnetje
In de campagne zal de nadruk liggen op tips, adviezen en supplementen voor het boosten van je weerstand. Van vitaminen tot schoonheidsproducten; tijdens de herfst zet Etos verschillende producten in het zonnetje waarmee iedereen de herfst met optimisme kan trotseren. De nieuwe ‘waterproof’ beauty routine van Etos zorgt er daarnaast voor dat je net zo stralend op werk aankomt als je van huis bent weggegaan. Ook introduceertEtos de Regenpiek. Zodra de donkere wolken zich samenpakken boven de Etos winkels worden juist de producten waarmee onze klanten zich het beste kunnen beschermen tegen regen naar voren geschoven.
De Herfstcampagne is van 9 september t/m 20 oktober te vinden op TV, radio, online, in de vernieuwde folder en natuurlijk in de winkel. ‘Mooi voor de Herfst’ is de eerste campagne binnen de nieuwe positionering ‘Mooi van Etos’.