Nathalie Beck nieuwe managing director blue®m
blue®m viert op dit moment haar 10-jarig jubileum. Niet alleen een goed moment om terug te kijken, maar juist om vooruit te kijken naar het groeipad, de organisatiestructuur en kritische succesfactoren. Om die reden heeft de board besloten dat Nathalie Beck, co-founder en voormalig head of international business development, de nieuwe managing director is van de scale-up in premium oral care.
Met ingang van 1 september is Nathalie Beck aangesteld als nieuwe managing director van blue®m. Beck is een van de medeoprichters van het bedrijf en sinds 2009 verbonden aan blue®m, waarvan de laatste twee jaar als head of international business development. Hiervoor was zij CMO van een legal tech start up en interim verbonden aan diverse Nederlandse verzekeringsmaatschappijen, zoals ANWB Verzekeren, ABN AMRO Verzekeringen en Univé. Haar carrière begon ze na haar studie bedrijfseconomie aan de Universiteit van Amsterdam als consultant bij Accenture en manager business intelligence bij Wehkamp.
Chief healthy smiles Fokke Jan Middendorp is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het uitbouwen van internationale strategische relaties en het verder aanjagen van innovatie.
“Met Nathalie in deze nieuwe rol kunnen we de next steps zetten in ons ambitieuze groeipad. Ze is gedreven en een absolute professional. Ze gaat de organisatie verder herstructureren en klaar maken voor de internationale opschaling. Hierbij zijn onder meer de vernieuwde internationale branding en het verder uitrollen van de key opinion leader strategie het uitgangspunt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Nathalie deze uitdagende stap kunnen zetten en het succes van ons bedrijf en de missie van onze founding father Dr. Peter Blijdorp verder internationaal kunnen uitbouwen.” aldus Fokke Jan Middendorp, chief healthy smiles van blue®m.
Nathalie Beck: “Mijn vingers jeuken om in deze nieuwe rol aan slag te gaan. Er liggen zo veel kansen voor ons, zoals het verder uitbouwen van de de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het verder professionaliseren van de samenwerking met onze (internationale) business partners. Daarnaast wil ik samen met het huidige team kijken hoe we nog meer kunnen focussen op het toevoegen van waarde aan onze totale klantbeleving. Dit, zal uiteindelijk resulteren in een grote glimlach, niet alleen extern, maar ook intern! We noemen dit project BIG SMILE.”