SoreFix trekt de aandacht met een knallende campagne tegen de ‘’kissing disease’’
Na twee stille zomers lijkt de Summer of Love nu echt in volle gang. Na de lange lockdowns trekken de mensen er weer massaal op uit en wordt er geflirt als nooit tevoren. Zo bestaat de kans dat het Herpes virus in toenemende mate zal opbloeien, oftewel, een koortslip mede door de kissing disease. SoreFix haakt hierop in met een opvallende en
vernieuwende campagne.
De bijtende, rode lippen zullen je niet ontgaan in het drukke mediageweld vandaag de dag. De sexy en een tikkeltje ondeugende lip visual komt terug in verschillende uitingen en via diverse kanalen. De uitstraling is niet bepaald gangbaar binnen de OTC branche en daarmee een gedurfde zet. Het merk hoopt hiermee de koortslip categorie flink op te schudden. Rachel Geus, Brand Manager SoreFix bij Serrix B.V.: ‘’Met deze campagne proberen we het koortslip probleem op een verfrissende, positieve manier te benaderen. Een besmettelijk virus waar niemand graag mee rondloopt, zeker niet als je jong bent en er juist op uit wilt na twee saaie zomers.’’
SoreFix biedt een unieke totaaloplossing tegen iedere koortslip in elke fase, om een koortslip direct te behandelen en de duur te verkorten. Zo kan iedereen vol zelfvertrouwen blijven stralen tijdens deze zinderende zomer.
De campagne gaat in week 33 van start op TV, radio en social media en krijgt een extra push in week
34 middels disruptive out of home rondom point of sale in alle grote steden.