Weer meer magenta-roze in het Nederlandse straatbeeld
Na de opening van meer dan twintig DA-drogisterijen de afgelopen periode, kleurt Nederland met de opening van nog eens vijftien DA-drogisterijen vanaf vandaag verder magenta-roze! In week 46, 47 en 48 volgen nog vier nieuwe DA-drogisterijen en na de drukke decembermaand staan in januari opnieuw heropeningen gepland.
Wat betekent dit voor de DA-ondernemer?
Afgelopen voorjaar presenteerde NDS haar plannen voor de vernieuwde DA-formule. Veel ondernemers ondersteunden tijdens de bijeenkomsten de ingeslagen koers, maar waren terughoudend over de uitvoering ervan. Inmiddels zet NDS de eerste stappen naar de vernieuwde DA-formule. Zo ging 1 juli de webshop op da.nl live, zijn de eerste exclusieve, onderscheidende huismerken geïntroduceerd, loopt op dit moment het thema Sterke Botten en zijn verschillende teams getraind tijdens de Blijf Bij-avonden over het thema Incontinentie.
Tijdens de ondernemersbijeenkomsten in november neemt NDS de ondernemers mee in de plannen voor 2019 waarin de gekozen formulerichting meer en meer tot uitdrukking komt. Voor alle ondernemers en de NDS-organisatie is het daarbij een positieve ontwikkeling dat DA met volle kracht terugkeert in het straatbeeld. Door de hoge naamsbekendheid en vele plekken waar DA zichtbaar is (zowel off- als online), wordt het voor de consument makkelijker en aantrekkelijker DA weer te bezoeken.
Wat betekent dit voor de consument?
Nog meer plekken in Nederland waar de consument terecht kan voor alle dagelijkse gezondheidsvragen en voor deskundig advies. Dit betekent niet alleen hulp bij het maken van verantwoorde keuzes op het gebied van dagelijkse verzorging en gezondheid, maar ook een aanbod van kwalitatief goede producten van bekende merken en het DA-huismerk.